Vakar bija pēdējā diena, kad pasta klienti varēja nosūtīt VAS “Latvijas Pasts” anketu par vēlamo kompensācijas veidu.
Lai saņemtu kompensāciju par ”Latvijas Pastā” abonētajiem un šī gada sākumā nesaņemtajiem preses izdevumiem, pasūtītājiem vajadzēja aizpildīt uzņēmuma anketas, norādot vēlamo kompensācijas veidu.
“Latvijas Pasta” Cēsu reģionālās nodaļas pārvaldnieks Juris Eglītis atzīst, ka nepiegādātā prese rajonā nav bijusi tik liela problēma kā citviet Latvijā, tomēr īpaši Priekuļos, Vecpiebalgā, Taurenē un Straupē bijis daudz klientu, kuri nesaņēma abonētos izdevumus.
J.Eglītis uzskata, ka informācija par kompensāciju saņemšanu bija pietiekami plaši pieejama: “Cilvēki, kuriem bija problēmas ar nesaņemtajiem preses izdevumiem, interesējās pasta nodaļās, un darbinieki paskaidroja, kādas būs iespējas saņemt kompensācijas.”
Tomēr Cēsu nodaļas parakstīšanās daļas operatore Irīna Dmitrijeva pastāstīja, ka par kompensācijām interesējušies maz cēsnieku, jo klientiem, kuri iepriekš bija pieteikušies atlīdzības saņemšanai, “Latvijas Pasts” izsūtīja vēstules ar kompensācijas veidu izvēles anketu, kuru savukārt bez maksas varēja nosūtīt atpakaļ uzņēmumam. Līdz ar to cilvēki bija informēti par iespējām.
“Daudziem klientiem nebija tik svarīga kompensācija, bet gan nesaņemtais žurnāls,” atzīst J. Eglītis. Tam piekrīt arī cēsniece Līga Bērce, kura gada sākumā nesaņēma divus žurnālus – “Pavards” un “Zintnieks”: “Man jau tik ļoti nevajadzēja kompensāciju, bet gan to informāciju, ko varēju gūt žurnālos.”
J.Eglītis skaidro, ka lielai daļai interesentu žurnālus tomēr izdevās saņemt, lai gan novēloti.
L.Bērce atzīst, ka pateicoties tam, ka pati interesējās par iespējām saņemt žurnālus, viņai “Pavarda” iztrūkstošo numuru atsūtīja žurnāla redakcija. Otru žurnālu bija izdevies nopirkt.
“Latvijas Pasta” kliente Gunta Kāršeniece ir kritiski noskaņota pret pasta darbību. Gada sākumā viņa nesaņēma žurnālu komplektu, kurā ietilpa “Dārza Pasaule” un “Dari Pats”. Arī G.Kāršeniecei nācies pašai cīnīties, lai žurnālus saņemtu, kas arī rezultātā izdevies.
“Baidījos, ka izdevumus nesaņemšu vispār, tādēļ pati interesējos, zvanīju uz pastu un centos noskaidrot, kā tos iespējams dabūt,” stāsta G.Kāršeniece.
Tagad pasta kliente ir aizpildījusi arī kompensāciju izvēles anketu, tomēr problēmas turpinās, jo arī aprīļa žurnāli nav saņemti. Kā iemesls minēts aizbildinājums, ka pastnieks nav zinājis, kam tie jānes. Tas G.Kāršenieci izbrīna.
Par nesaņemtajiem preses izdevumiem tika piedāvāti trīs atlīdzības veidi – naudas kompensācija, dāvanu karte preses abonēšanai un pastmarku komplekts “Kultūras mantojums pastmarkās”. Kompensācijas lielums tika aprēķināts, ņemot vērā nepiegādātā preses izdevuma numuru skaitu un viena numura cenu mazumtirdzniecībā.
“Latvijas Pasta”sabiedrisko attiecību nodaļā “Druvu” informēja, ka klientiem, kuri nepaspēja līdz 17. aprīlim nosūtīt aizpildītās anketas, būs iespēja vērsties klientu informācijas centrā un risināt kompensāciju saņemšanas jautājumu.
Komentāri