Mednieku portāla “Allforhunt.com” interneta medību preču veikala izveidē ieguldīti aptuveni 20 000 latu, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja SIA “Hunting Club” pārstāve Darja Cigankova.
Viņa norādīja, ka ieguldītā summa attiecas tikai uz interneta veikalu. Interneta veikala un portāla “Allforhunt.com” attīstība finansēta no pašu īpašnieku līdzekļiem.
Cigankova atzīmēja, ka ieguldītās investīcijas plānots atpelnīt divu gadu laikā. Viņa piebilda, ka šo divu gadu laikā plānots nodrošināt piegādi arī ārpus Latvijas.
Šomēnes interneta veikals “Allforhunt.com” sācis aktīvu darbību. Pārbaudes režīmā tas darbojies jau no šā gada pavasara. Pārbaudes laikā konstatēts, ka pasūtījumi bijuši no dažādām Latvijas vietām, taču grūti izcelt kādu atsevišķu vietu vai reģionu, stāstīja Cigankova.
Piegādes tiek veiktas uz jebkuru vietu Latvijā, produkts tiek piegādāts nākamā darba dienā.
Veikalā veiktie pasūtījumi norāda uz sezonalitāti – pavasarī tika pasūtītas drēbes, kas paredzētas siltākam laikam, taču patlaban ievērojamu pasūtījumu apjomu aizņem dažādi dzīvnieku pievilināšanas un atbaidīšanas līdzekļi.
Piemēram, zemnieki pasūta dzīvnieku aizbaidīšanas līdzekļus, lai nosargātu sējumus no meža zvēriem. Savukārt mednieki iegādājas dzīvnieku pievilināšanas līdzekļus. Tiek pasūtītas arī citas preces, kuras noder atpūtai vasarā pie dabas.
Ideja par interneta medību preču izveidi radusies tādēļ, ka ne visiem medniekiem ir iespējas nokļūt līdz medību veikaliem, kuri galvenokārt savu darbību ir koncentrējuši Latvijas lielākajās pilsētās, uzsvēra Cigankova.
Jebkurš tirgotājs vai ražotājs var kļūt par “Allforhunt.com” sadarbības partneri un ievietot savas tirgotās preces portāla veikalā. Vienīgais nosacījums, ka cena nedrīkst būt augstāka, nekā attiecīgā prece tiek tirgota sadarbības partnera veikalā, sacīja Cigankova.
Patlaban veikalam ir četri sadarbības partneri – “Medīblietas”, “Gandrs”, “Flisi” un “Artemida L”. Pārsvarā esot pārstāvēti tādi ārzemju zīmoli kā “Jahti” “Jakt”, “Nikon”, “North Ice”, “Millet”, “Vaude” un “Lafuma”.
Portāls “Allforhunt.com” darbojas jau vairāk nekā divus gadus. Portāla mērķis ir sniegt aktuālo informāciju medniekiem gan par likumdošanu un tās izmaiņām, gan par aktuālajiem notikumiem, gan izglītot jaunos medniekus. Medniekiem šeit ir iespēja izveidot savus profilus, veidot medību dienasgrāmatas, novērojumus un piedāvāt citiem medniekiem apskatīt savas trofejas bilžu un video formātā, kā arī pastāstīt par saviem medību piedzīvojumiem.
Patlaban portālā “Allforhunt.com” ir 1586 reģistrēto mednieku profilu, no kuriem 947 ir no Latvijas, 222 no Krievijas, bet pārējie no citām valstīm, informēja Cigankova.
Portāla un veikala “Allforhunt.com” turētājs un attīstītājs ir SIA “Hunting Club”, kuras dibinātāji ir vairākas Latvijas privātpersonas, kurām ir ilggadīga pieredze gan medību preču tirdzniecībā, gan medību organizēšanā Latvijā un ārvalstīs, gan interneta projektu attīstībā.
SIA “Hunting Club” īpašnieki ir Kaspars Grīnvalds – 15%, Gints Balodis – 20%, Edmunds Kalniņš – 15%, Jana Edžiņa – 25%, Haralds Barviks – 25%. Uzņēmuma apgrozījums 2011.gadā bija 2100 lati, savukārt 2010.gada apgrozījums bija 701 lati.
NOZARE.LV
Komentāri