Paplašinot darbību un ieviešot jaunus pakalpojumus, no 1.janvāra līdz 31.maijam Vidzemes TV apgrozījums pieaudzis par 21%, salīdzinot ar šo pašu laika posmu iepriekšējā gadā,
informēja televīzijas Reklāmas nodaļas vadītāja Aiva Logina.
Vidzemes TV prioritāte vienmēr ir un paliks informācijas sniegšana reģiona iedzīvotājiem. “Lai arī nevar apgalvot, ka mediju konkurence Vidzemē nav liela, tomēr daļēji ar pāriešanu uz reģionālo logu apraidi LTV7 kanālā, kā arī pašu ieguldīto darbu esam spējuši ne tikai izdzīvot, bet arī attīstīties,” norādīja Vidzemes TV valdes priekšsēdētājs Ingemārs Vekteris.
Viens no Vidzemes TV mērķiem ir idejas īstenošana par interneta un interaktīvās TV platformas izmantošanu, stāsta Vekteris.
Atšķirībā no sabiedriskajiem medijiem, kurus dotē valsts un kuriem ir papildu ieņēmumi no reklāmas tirgus, Vidzemes TV ir komercuzņēmums, kas finansē savu darbību tikai no pašu gūtajiem ieņēmumiem – reklāmas un video pakalpojumiem.
Paralēli reklāmas tirgus mērķtiecīgai apgūšanai, kas gan ir salīdzinoši neliels Latvijā un vēl mazāks reģionā, Vidzemes TV pagājušajā gadā aizsāka un šogad strauji turpina attīstīt gan dažādus starptautiskus projektus, gan papildu video pakalpojumus – video tiešraides un konferences, video prezentācijas, video ievietošanai sociālajos tīklos u.tml.
Televīzija sadarbojas arī ar ārvalstu partneriem. “Esam guvuši atzinību par darba organizāciju, pakalpojumu kvalitāti un cenu no sadarbības partneriem Igaunijā, Šveicē, pat Ķīnā, Austrālijā un citur – tas ir kā vēl viens no apliecinājumiem, ka ejam pareizajā virzienā. Pašlaik strādājam pie projektu attīstīšanas ar Baltkrieviju un Somiju. Protams, vienmēr ir, kur augt, un to arī darām,” informē Logina.
LETA
Komentāri