– Grants vešanu drīz beigsim. Šķembu uzkrājumi jau sagatavoti. Līdzko ceļš apžūs, turpināsim projektā paredzētos darbu – līdzināsim garenprofilu, taisnosim slikti pārredzamos līkumus, veidosim ceļa drenējošo slāni un būvēsim dolomīta šķembu segu,- pastāstīja “8. CBR” būvmeistars Askolds Liedskalniņš.
Ceļa posma remontu paredzēt beigt septembra vidū. Tad 10.6 kilometrus no Vecpiebalgas līdz Dzirkstiņu pagriezienam klās melnais segums.
Remonts notiek par Eiropas reģionālās attīstības fonda līdzekļiem un Latvijas valsts līdzfinansējumu. Kopējās izmaksas – četri miljoni latu.
Līdz Jaunpiebalgai atlikušā ceļa posma – 5.7 kilometri – remonts pēc pašreizējām iecerēm plānots 2009.- 2010.gadā, pastāstīja pagasta padomes priekšsēdētājs Laimis Šāvējs. Šobrīd ir pamats cerēt, ka , balstoties uz jau veiktajām iestrādēm, nākamgad veiks ceļa Jaunpiebalga – Saliņkrogs (14.6 kilometri) remontu. Tas savieno Jaunpiebalgu ar Gulbenes šoseju. Iespējams, jau šoruden tiks izsludināts konkurss par šī darba veikšanu. Līdztekus plānots izsludināt konkursu nepabeigtā posma projektēšanai ceļam Jaunpiebalga –Vecpiebalga.
Komentāri