SIA “Aktīvā tūrisma centrs “Eži”” (“Eži”) sācis aktīvāk domāt, kā igauņus un lietuviešus ieinteresēt par uzņēmuma Latvijā organizētajiem pasākumiem, intervijā sacīja “Ežu” valdes priekšsēdētājs Rolands Melbārdis.
Kā stāsta Melbārdis, “Eži” pirms četriem gadiem izskatījuši iespēju par biznesa izvēršanu kaimiņzemēs – Lietuvā un Igaunijā, taču sapratuši, ka tam būtu nepieciešami tādi paši sava darba entuziasti kā Latvijā.
“Secinājām, ka mūsu biznesā galvenais ir cilvēks – tas, kurš ir ar pareizo “eža attieksmi”. Ja Igaunijā vai Lietuvā nebūs tādi paši entuziasti kā mēs, bizness nevarēs veiksmīgi attīstīties. Patlaban izmantojam tās iespējas, kuras ik pa brīdim paveras tepat Latvijā,” klāsta Melbārdis.
Taču viņš atzīmē, ka uzņēmums drīzāk plāno, kā igauņus un lietuviešus atvilināt uz Latviju. Pirmos sadarbības pilotprojektus, piegādājot informatīvos materiālus par “Ežu” pasākumiem lietuviešu un igauņu līdzīgām organizācijām un otrādi, aktīvā tūrisma centrs jau sācis.
Melbārdis gan norāda, lai popularizētu savus pakalpojumus ārvalstu tūristiem, “Eži” patlaban nesadarbojas ar konkrētām tūrisma aģentūrām, taču citu valstu viesu grupas tiek apkalpotas pēc pieprasījuma. Tāpat “Eži” arī meklē iespējas un iesaistās dažādos starptautiskos tūrisma projektos, piemēram, pērn velobrauciena “Tour de LatEst” rīkošanā.
SIA “Aktīvā tūrisma centrs “Eži”” dibināts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 15 400 latu, kas tika atmaksāts 2008.gadā. Puse uzņēmuma kapitāldaļu pieder valdes priekšsēdētājam Rolandam Melbārdim, otra puse – Mārtiņam Malceniekam.
2007.gadā izveidoti saistītie uzņēmumi SIA “Eži pasākumu aģentūra” un SIA “Eži noma”.
SIA “Eži pasākumu aģentūra” pērn nopelnīja aptuveni 15 000 latu, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2009.gadā, bet apgrozījums palielinājās par aptuveni 40% un bija aptuveni 260 000 latu. SIA “Eži noma” apgrozījums pērn bija aptuveni tādā pašā 2009.gada līmenī – vairāk nekā 19 000 latu -, bet peļņa nedaudz samazinājās – no 5610 latu 2009.gadā uz aptuveni 3000 latu pērn.
NOZARE.LV
Komentāri