
Pelnīti. Cēsu pasta nodaļas klientu apkalpošanas speciālistes Alla Borovaja, Ingūna Grandau, Inga Upīte un Ingrīda Štēbele gandarītas, ka kolēģi atzinīgi novērtējuši viņu darbu.
VAS “Latvijas Pasts” ir tradīcija ik mēnesi pagodināt labākos darbiniekus.
“Katru mēnesi reģionā tiek izvirzīts vai nu viens darbinieks vai nodaļa, kuri varētu būt labākie darbā. Darbinieki paši novērtē kolēģus un iesaka. Vidzemes reģionā par labāko tika izvirzīta Cēsu nodaļa un tās četras klientu apkalpošanas speciālistes,” stāsta “Latvijas Pasta” Vidzemes reģiona vadītāja Ieva Balode un uzsver, ka pirmie un svarīgākie ikviena klientu apkalpošanas speciālista darba vērtētāji ir klienti. Par Cēsu nodaļu ir labas atsauksmes, uzteikta speciālistu laipnība, atsaucība, ieinteresētība.
“Viņām patīk darbs, ko dara. Pārmaiņu laikā, kad mainās pasta pakalpojumi, iedzīvotāju paradumi, ir jāspēj pielāgoties, jāmācās, un viņas ar visu tiek galā,” saka I.Balode.
Cēsu pasta nodaļas vadītāja Ingrīda Štēbele pastā strādā astoņus gadus. “Atgriezos no ārzemēm, meklēju darbu, un pasts bija mana pirmā izvēle. Ar klientiem esmu strādājusi arī agrāk, man patīk,” pastāsta Ingrīda, bet klientu apkalpošanas speciāliste Inga Upīte vērtē, ka darbā katra diena ir citādāka, un, lai runātu ar klientiem, jābūt arī psihologam, jo vienam jāuzsmaida, pret citu jābūt nopietnai. Alla Borovaja ir Liepas pasta nodaļas vecāka klientu apkalpošanas speciāliste un Cēsu nodaļas klientu apkalpošanas speciāliste. Pastā viņa strādā vairāk nekā 30 gadus. “Darbs labi zināms, Liepas pagastā visi savējie, ceturto mēnesi esmu arī Cēsīs un daudzko jau iemācījusies, te ir komanda. Ik dienu trīs stundas esmu Liepā, tad Cēsīs,” pastāsta A.Borovaja.
Klientu apkalpošanas speciāliste Ingūna Grandau savukārt uzsver, ka ir patīkami apzināties, ka esi vajadzīga gan klientiem, gan kolektīvam.
“Pēdējos gados darba apjoms pasta nodaļās ir mainījies. Pasta darbinieki atbildīgi gan par finanšu darījumiem, gan lai adresāts laikā saņem klientu sūtītās paciņas un vēstules, preses izdevumus, jānodrošina citi pakalpojumi,” atgādina I.Balode un uzsver, ka ikdienā viņu darbu vērtē klienti.
Komentāri