Plašie remontdarbi Cēsu ielās apvienojumā ar silto un lietaino ziemu vairākas ielas padarījuši gandrīz neizbraucamas. Saprotams autovadītāji sašutums, jo zem peļķēm daudzviet slēpjas nodevīgi dziļas bedres, kas var sabojāt mašīnu.
Neapmierinātība ir par vairākām ielām un ielu posmiem. Vispirms jau par ieilgušajiem remontdarbiem Palasta un Bērzaines ielas krustojumā. Norādītais apvedceļš ved pa Bišu un Kanāla ielu, bet tas ir gandrīz neizbraucams, un lielā mašīnu plūsma ar katru dienu to sagandē vēl vairāk.
Novada pašvaldības komunālās nodaļas komunālinženieris Didzis Ozoliņš atzina, ka situācija tiešām ir ļoti slikta, bet šādos laika apstākļos pie tik lielas transporta plūsmas grūti rast risinājumu: “Mēģinājām ar greideri nobraukt, bet tik vien varēja, kā dubļus padzenāt. Nav ielas seguma kārta tik bieza, lai varētu nopietni greiderēt. Arī vest granti šādos apstākļos nebija lielas nozīmes. “Vinda” ceturtdien solīja atvērt Palasta ielu transporta kustībai, un tūlīt pēc tam veiksim Bišu un Kanāla ielas sakārtošanu. Uzvedīsim grants maisījumu, cerams, ka gaisa temperatūra nedaudz nokritīsies, lai ūdens pazustu no ielām un brauktuves atkal būs labā stāvoklī.” Pašvaldībā norādīja, ka, izvēloties apvedceļu, nebija plānots, ka Palasta iela būs slēgta tik ilgi, tāpēc arī izveidojas šāda situācija.
Uzņēmuma “Vinda” direktors Varis Ādamsons paskaidroja, ka ūdensvada rekonstrukcijas laikā Palasta ielā atklājušās citas problēmas, ko nācies novērst, tāpēc remonts ieildzis: “Veicot šādus darbus, nekad nevar paredzēt, kas atklāsies zem zemes. No otras puses, labi, ka tas tika atklāts, jo tagad to salabos, lai nerastos problēmas turpmāk.” Autovadītāji arī neapmierināti ar situāciju Raiņa un Piebalgas ielā dzelzceļa tilta apkaimē, kur pēc rakšanas darbiem asfalts nav uzklāts, bet mašīnas izsist bedres, kas pazūd zem ūdens, radot bīstamību. V. Ādamsons skaidro, ka asfalta segumu nevar uzklāt tāpēc, ka asfalta rūpnīcas ziemā nestrādā: “Taču būvētājiem ir prasība obligāti nodrošināt regulāru izrakto vietu uzturēšanu. Ja cilvēki redz, ka kaut kur ir problēma, lai zvana mums, mēs nodosim ziņu tālāk.” Neizbraucamas ir tās grants seguma ielas, kurās veikta un joprojām notiek rakšana. Lietus līst, smagā tehnika braukā, un ielas kļūst neizbraucamas.
“Saprotu, ka cilvēki nav apmierināti, bet kā citādi lai šos darbus izdara. Šādus apjomīgus remontus nevar īstenot īsā laikā. Pagaidām nekas cits bez rakšanas nav izdomāts, bet tas saistīts ar neērtībām. Patiesībā ļoti sliktā stāvoklī ir arī tās neasfaltētās ielas, kurās nekas nav rakts. Pat vēl sliktākā stāvoklī nekā Kanāla un Bišu iela. Tad ko gribēt ielās, kur tikko veikti rakšanas darbi,” saka V. Ādamsons. Autobraucēji sūdzas arī par Saules ielu, kura atkal ir sliktā stāvoklī. D. Ozoliņš skaidro, ka pagājušajā nedēļā šķembas uzbērtas, taču ūdenim nav kur notecēt, tādēļ veidojas šāda situācija. Taču pašvaldība meklē risinājumu, lai to uzlabotu. Jānis Gabrāns
Komentāri