Turpinot ražošanas procesa pilnveidošanu, AS “Cēsu alus” ieguldījis 150 000 latu alus zīmola “Cēsu Premium” attīstībā, informēja uzņēmumā.
“Cēsu alus” šogad kopumā ieguldīs 450 000 latu ražošanas un pildīšanas procesu stikla līnijas darbības uzlabošanā, savukārt “Cēsu Premium” jaunā dizaina pudele ir viens no šī investīciju projekta posmiem, kura attīstībā ieguldīti 150 000 latu.
Jaunais “Cēsu Premium” ir ieguvis ne tikai jaunu izskatu, bet ir arī īpaši brūvēts. Jaunais alus ir īpašs ar to, ka alus brūvēšanas nobeiguma posmā tas netiek pasterizēts kā vairākums alu, bet gan filtrēts caur ļoti smalkiem filtriem. Dabīga filtrācija nodrošina alus dzidrumu, tam nezaudējot sīkākās alus garšas nianses. Jauno alu varēs pazīt pēc oriģinālās zaļās pudeles, kas izstrādāta īpaši “Cēsu Premium” zīmolam.
Investīcijas gandrīz pusmiljona latu apmērā šogad ir vērienīgākās uzņēmuma darbībā – līdzekļi tiek ieguldīti ražotnes tehnisko iekārtu modernizēšanā, kas ļauj uzņēmumam nodrošināt jaudīgāku pildīšanas procesu un iepakojuma variācijas, norāda “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere.
“Lai arī ekonomiskā situācija valstī šobrīd ir palielinājusi pieprasījumu pēc produktiem ekonomiskajā segmentā, mēs tomēr skatāmies pāri krīzei un turpinām ieguldījumus mūsu flagmaņa “Cēsu Premium” attīstībā,” uzsver uzņēmuma vadītāja.
AS “Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. Par tās dibināšanas gadu tiek uzskatīts 1590.gads, kad alus darītava pirmo reizi minēta Cēsu pils revīzijas protokolā. 99% balsstiesīgo “Cēsu alus” akciju pieder Somijas alus ražošanas uzņēmumam “Olvi Oyj”.
Biznesa žurnāla “Kapitāls”, “IBS Prudentia” un “NASDAQ OMX Riga” biržas 2009.gada pētījumā “101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums” AS “Cēsu alus” ar vērtību 22,01 miljons latu ierindojas 66.vietā, savukārt 2008.gadā uzņēmums ierindojās 76.vietā un tā vērtība bija 23,62 miljoni latu.
NOZARE.LV
Komentāri