Līdz ar ziemu jārēķinās arī ar slidenajām ietvēm un ceļiem. Kā “Druvai” pastāstīja a/s “CATA” izpilddirektors Andris Malkavs, autobusu vadītāji pagaidām vēl nesūdzas par lauku ceļiem, bet tas nebūt nenozīmē, ka tie ir ideālā stāvoklī.
“Lielākoties visi autobusu vadītāji ir pieredzējuši un ar lielu darba stāžu. Viņi ir raduši braukt arī ziemā un lieki nesūdzēties. Vienīgi varētu vēlēties, lai dažviet pilsētā autobusu pieturas būtu labāk sakoptas. Domāju, ka šobrīd darba nav daudz un sasalušos sniega vaļņus un ledu autobusu pieturā varētu paskrubināt,” saka A.Malkavs un piebilst, ka arī pašreizējais sals vēl nav radījis nekādas problēmas autobusu satiksmē.
“Kritiskie grādi autobusiem ir, kad termometra stabiņš sāk slīdēt zem –20 grādiem. Degvielas kvalitāti tikai darbā varam pārbaudīt un tad arī dažkārt sanāk nepatīkami pārsteigumi,” stāsta a/s “CATA” izpilddirektors un piebilst, ka lielais sals var radīt divas problēmas – degviela sabiezē vai salst ciet bremžu sistēma. Taču A.Malkavs piebilst, ka vajag vairāk optimisma un cer, ka šī ziema neradīs liekus sarežģījumu pasažieru pārvadājumos.
Komentāri