SIA „Venden” apgrozījums 2006.gada ietvaros palielinājies par 32 procentiem, salīdzinot ar 2005.gada finanšu rādītājiem, informē uzņēmuma mārketinga direktors Andris Bugnēvics. Pērn realizēti vairāk nekā 25 miljoni litru avota ūdens.
“Nenoliedzami, ka tirgus 2006.gadā audzis dinamiski un strauji. Tas ļauj prognozēt, ka arī šogad izaugsme turpināsies. Esam iecerējuši produkta realizācijas apjomus palielināt par vismaz 25 procentiem, salīdzinot ar aizvadīto gadu,” skaidro A.Bugnēvics.
Pērn uzņēmums izveidojis aptuveni 4000 jaunas piegādes vietas, kas nodrošinājis uzņēmumam nu jau vairāk nekā 27 500 piegādes vietas visā valstī. Lielākais pieaugums vērojams jau esošo klientu izaugsmē, proti, palielinās ūdens aparātu skaits un patērētā ūdens apjoms
“Jūtama tendence, ka cilvēki arvien augstāk novērtē stabilitāti, drošu kvalitāti. Jauni klienti, izvēloties dzeramā ūdens piegādātājus, arvien biežāk kā obligātu kritēriju nosaka ūdens dabiskumu,” atzīmē A.Bugnēvics.
Apliecinājums tam, ka uzņēmums izvēlējies pareizo taktiku un attieksmi pret kvalitāti, klientiem un izaugsmi, ir 2006.gadā saņemtie daudzie augstie profesionāļu atzinumi konkursa “Baltic Brand 2006”, labāko pārdevēju konkursa “Pārdošanas Tīģeris” un “Gada kvalitātes balvas” konkursa ietvaros.
Ņemot vērā ražošanas jaudu palielināšanas projektu un tirgus izaugsmes intensitāti, „Venden” līdz 2010.gadam prognozē, ka realizācijas apjoms pārsniegs 50 milj. litru gadā.
Komentāri