“Brīvdienas pavadīju Romā. Atradu internetā lētas biļetes turp un atpakaļ, lidojumam bija jāiztērē vien pārdesmit eiro,” stāsta paziņa. Viņas piedzīvojumu mudināta, mēģināju interneta plašumos meklēt lētas aviobiļetes. Pārlūkojot daudzās mājaslapas, kas piedāvā iegādāties biļetes lidojumiem onlainā, sapratu, ka pati netikšu galā, nepratīšu biļetes pasūtīt. Ko darīt? Apstājos vietnē lidotleti.lv, kur piedāvā arī iespēju sniegt palīdzību, lai aviobiļetes rezervētu. Vilties nenācās. Man palīdzēja atrast lētas aviobiļetes gan lidojuma uz iecerēto atpūtas vietu, gan atpakaļ uz Latviju. Bija arī piedāvājums par vēl zemāku cenu lidot uz Kauņu vai Viļņu, bet nevēlējos vēl braukt ar autobusu, lai nokļūtu mājās. Turklāt es elektroniski tiku informēta par to, kurp aizceļojusi mana, ka biļetes iegādātas. Vairāk kārt arī zvanīju pa informatīvo tālruni, kas darbojas arī brīvdienās. Patīkami arī, ka darbinieki ātri atbild un nav ilgi jāgaida savienojums.
Kas tad ir šis aviobiļešu tirgotājs, kas ne tikai piedāvā iespējami lētākās aviobiļešu cenas turp-atpakaļ lidojumam, bet, ja pats vispār nevēlies darboties ar aviobiļešu pirkšanas organizēšanu, lidotleti.lv komanda to izdarīs.
Lidotleti.lv darbojas kopš 2011.gada. Tā ir viena no apmeklētākajām Latvijas online aviobiļešu tirdzniecības interneta vietnēm. Uzņēmuma mārketinga daļas vadītājs Valdis Stupiņš stāsta, ka kopš 2012.gada lidotleti.lv ir gandrīz divi miljoni apmeklētāju, no kuriem miljons ir jaunu lietotāju. Kā atzīst V.Stupiņš, tas nozīmē, ka interneta vietne ne tikai saglabā esošos klientu, bet piesaista aizvien jaunus biļešu pircējus.
Četru gadu darbības laikā gūta pieredze ļauj saprast klientu problēmas, skaidrs, ka ne visiem pircējiem ir laiks iedziļināties un izprast, kā jāveic biļešu rezervēšana un iegāde, tādēļ uzņēmums jau paredz, kas aviobiļešu iegādē internetā cilvēkiem, kuri reti pērk tās onlainā, sagādā grūtības, un spēj sniegt palīdzību tieši šajos jautājumos. “Lai arī cik labi ir organizētas aviokompāniju mājaslapas, cilvēkiem, kas lido reti, orientēties tajās nav vienkārši, to esam sapratuši, Tāpēc mūsu uzņēmumā ir īpaša darbinieku komanda, kura palīdz pircējiem rezervēt un nopirkt aviobiļetes. Spējam sniegt profesionālu palīdzību ikvienam, arī pilnīgam nezinātājam. Bieži pie mums pēc palīdzības vēršas ne tikai individuālu atpūtas lidojumu plānotāji, bet palīdzam iegādāties aviobiļetes arī biznesa lidojumu un grupu braucienu plānotājiem,” stāsta uzņēmuma mārketinga daļas vadītājs Valdis Stupiņš.
Klientu apkalpošanas kultūra uzņēmumā tiek uzskatīta par vienu no svarīgākajiem darbības aspektiem. Katru, kurš izsaka interesi par iespējām atrast finansiāli izdevīgāko piedāvājumu lidojumam un iegādāties aviobiļetes, sagaida atsaucīgi darbinieki, kas palīdz atrast risinājumu katrai situācijai. Kā ļoti būtiska servisa daļa jāmin tas, ka lidotleti.lv profesionālie darbinieki informē pircēju par to, ka aviobiļešu iegādei pārskaitītā nauda tiešām nonākusi pie konkrētās aviokompānijas un biļetes nopirktas. Diemžēl pērkot biļetes dažādos portālos, reizēm nākas saskarties ar to, ka tirgotājs neatbild ne uz e-pastu, ne tālruņa zvaniem, pircējs tā arī nevar noskaidrot, vai kārtotās aviobiļetes tiešām iegādātas. Gadās pat, ka cilvēks, pārliecināts par pirkumu, tikai lidostā uzzina, ka biļešu nav, jo nauda aizgājusi nepareizu ceļu. “Mēs redzam mēģinājumu pirkt biļetes, ja tajā ir kļūdas, noteikti palīdzam tās labot,” skaidro V.Stupiņš.
Lidotleti.lv vietnes apmeklētāju un apkalpoto klientu skaits apliecina, ka mājaslapa ir pazīstama un cilvēki to aktīvi izmanto. Tam gan ir arī savi mīnusi – dažs lēto lidojumu biļešu tirgotājs vēlas “aizņemties” zīmola popularitāti, pamainot vien kādu burtu. Tādēļ apspriesta iespēja mainīt nosaukumu, taču pagaidām nekādi lēmumi nav pieņemti. “Ja tiešām izlemsim mainīt nosaukumu, noteikti plaši informēsim visu esošos un potenciālos klientus,” saka V.Stupiņš.
Informāciju par lidojumiem, aviobiļešu cenām, kā arī kontaktus var atrast uzņēmuma mājaslapā – www.lidotleti.lv
Komentāri