Pirmdiena, 15. decembris
Vārda dienas: Johanna, Hanna, Jana

Lētas aviobiļetes sagādās “lidotleti.lv”

Reklāmraksts
14:12
28.11.2016
69
Aviobiletes 1

“Brīvdienas pavadīju Romā. Atradu internetā lētas biļetes turp un atpakaļ, lidojumam bija jāiztērē vien pārdesmit eiro,” stāsta paziņa. Viņas piedzīvojumu mudināta, mēģināju interneta plašumos meklēt lētas aviobiļetes. Pārlūkojot daudzās mājaslapas, kas piedāvā iegādāties biļetes lidojumiem onlainā, sapratu, ka pati netikšu galā, nepratīšu biļetes pasūtīt. Ko darīt? Apstājos vietnē lidotleti.lv, kur piedāvā arī iespēju sniegt palīdzību, lai aviobiļetes rezervētu. Vilties nenācās. Man palīdzēja atrast lētas aviobiļetes gan lidojuma uz iecerēto atpūtas vietu, gan atpakaļ uz Latviju. Bija arī piedāvājums par vēl zemāku cenu lidot uz Kauņu vai Viļņu, bet nevēlējos vēl braukt ar autobusu, lai nokļūtu mājās. Turklāt es elektroniski tiku informēta par to, kurp aizceļojusi mana, ka biļetes iegādātas. Vairāk kārt arī zvanīju pa informatīvo tālruni, kas darbojas arī brīvdienās. Patīkami arī, ka darbinieki ātri atbild un nav ilgi jāgaida savienojums.

Kas tad ir šis aviobiļešu tirgotājs, kas ne tikai piedāvā iespējami lētākās aviobiļešu cenas turp-atpakaļ lidojumam, bet, ja pats vispār nevēlies darboties ar aviobiļešu pirkšanas organizēšanu, lidotleti.lv komanda to izdarīs.

Lidotleti.lv darbojas kopš 2011.gada. Tā ir viena no apmeklētākajām Latvijas online aviobiļešu tirdzniecības interneta vietnēm. Uzņēmuma mārketinga daļas vadītājs Valdis Stupiņš stāsta, ka kopš 2012.gada lidotleti.lv ir gandrīz divi miljoni apmeklētāju, no kuriem miljons ir jaunu lietotāju. Kā atzīst V.Stupiņš, tas nozīmē, ka interneta vietne ne tikai saglabā esošos klientu, bet piesaista aizvien jaunus biļešu pircējus.

Četru gadu darbības laikā gūta pieredze ļauj saprast klientu problēmas, skaidrs, ka ne visiem pircējiem ir laiks iedziļināties un izprast, kā jāveic biļešu rezervēšana un iegāde, tādēļ uzņēmums jau paredz, kas aviobiļešu iegādē internetā cilvēkiem, kuri reti pērk tās onlainā, sagādā grūtības, un spēj sniegt palīdzību tieši šajos jautājumos. “Lai arī cik labi ir organizētas aviokompāniju mājaslapas, cilvēkiem, kas lido reti, orientēties tajās nav vienkārši, to esam sapratuši, Tāpēc mūsu uzņēmumā ir īpaša darbinieku komanda, kura palīdz pircējiem rezervēt un nopirkt aviobiļetes. Spējam sniegt profesionālu palīdzību ikvienam, arī pilnīgam nezinātājam. Bieži pie mums pēc palīdzības vēršas ne tikai individuālu atpūtas lidojumu plānotāji, bet palīdzam iegādāties aviobiļetes arī biznesa lidojumu un grupu braucienu plānotājiem,” stāsta uzņēmuma mārketinga daļas vadītājs Valdis Stupiņš.

Klientu apkalpošanas kultūra uzņēmumā tiek uzskatīta par vienu no svarīgākajiem darbības aspektiem. Katru, kurš izsaka interesi par iespējām atrast finansiāli izdevīgāko piedāvājumu lidojumam un iegādāties aviobiļetes, sagaida atsaucīgi darbinieki, kas palīdz atrast risinājumu katrai situācijai. Kā ļoti būtiska servisa daļa jāmin tas, ka lidotleti.lv profesionālie darbinieki informē pircēju par to, ka aviobiļešu iegādei pārskaitītā nauda tiešām nonākusi pie konkrētās aviokompānijas un biļetes nopirktas. Diemžēl pērkot biļetes dažādos portālos, reizēm nākas saskarties ar to, ka tirgotājs neatbild ne uz e-pastu, ne tālruņa zvaniem, pircējs tā arī nevar noskaidrot, vai kārtotās aviobiļetes tiešām iegādātas. Gadās pat, ka cilvēks, pārliecināts par pirkumu, tikai lidostā uzzina, ka biļešu nav, jo nauda aizgājusi nepareizu ceļu. “Mēs redzam mēģinājumu pirkt biļetes, ja tajā ir kļūdas, noteikti palīdzam tās labot,” skaidro V.Stupiņš.

Lidotleti.lv vietnes apmeklētāju un apkalpoto klientu skaits apliecina, ka mājaslapa ir pazīstama un cilvēki to aktīvi izmanto. Tam gan ir arī savi mīnusi – dažs lēto lidojumu biļešu tirgotājs vēlas “aizņemties” zīmola popularitāti, pamainot vien kādu burtu. Tādēļ apspriesta iespēja mainīt nosaukumu, taču pagaidām nekādi lēmumi nav pieņemti. “Ja tiešām izlemsim mainīt nosaukumu, noteikti plaši informēsim visu esošos un potenciālos klientus,” saka V.Stupiņš.

Informāciju par lidojumiem, aviobiļešu cenām, kā arī kontaktus var atrast uzņēmuma mājaslapā – www.lidotleti.lv

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Bruņinieks ar zelta komandu

05:17
15.12.2025
37

Novembrī tradicionālajā Cēsu novada pašvaldības darbinieku apbalvošanas pasākumā tika teikts paldies par ieguldīto darbu, atbildību un sirdsdegsmi. Galveno, pirmās pakāpes apbalvojumu “Bruņinieks”, saņēma Juris Joksts, Cēsu Digitālā centra vadītājs, par izciliem sasniegumiem un ieguldījumu Cēsu novada digitālās attīstības veicināšanā. Juris uzsver, ka šādu balvu diez vai iegūtu bez savas lieliskās “zelta” komandas. “Druva” aicināja Juri […]

Cimdos māksla un atmiņu zīmes

06:31
12.12.2025
53

Pirms Ziemassvētkiem skaistu dāvanu saņems rokdarbnieces, stāstu un Latvijas kultūras un sabiedriskās dzīves pētnieki. Tā ir Elīnas Apsītes grāmata “Dzīvais cimds. Jette Užāne” par dzērbenieti Cimdu Jettiņu. Viņas simtgadei Cēsu muzejā bija veltīta audiovizuāla izstāde “Dzīvais cimds”. Tā saņēma “Latvijas Dizaina gada balvas 2025” žūrijas atzinību, tā bija nominēta “Kilograms kultūras” fināla balsojumam. Izstādes kuratore […]

"Timbro" pārceļas uz jaunām telpām un plāno jaudīgu attīstību

05:28
11.12.2025
1001
1

Ar īstu Cēsu novadā dzimuša un auguša cilvēka prieku un azartu SIA “Timbro” izpilddirektors Raimonds Cipe “Druvai” izrāda pašlaik remont­darbu noslēguma fāzē esošās uzņēmuma jaunās telpas Cēsīs, Gaujas ielā 5, kur paredzēts pārcelties pavisam drīz, līdz gada beigām. Uzņēmuma vadītājs “Dru­vai” apstiprina nesen masu medijos izskanējušo informāciju, ka Cēsu mežsaimniecības uzņēmums SIA “Timbro” mež­izstrādes tiesību […]

Kūkas, piparkūkas un rosība ģimenē

05:17
09.12.2025
138

Māja piekalnītē redzama pa gabalu, pagalmā taku izgaismo krāsainas lampiņas, sevi izrāda rūķi, dažs  arī slēpjas. Pie namdurvīm Adventes vainags.  Virtuvē smaržo piparkūkas. “Ziemassvētku noskaņa nav tikai bērnu, arī pieaugušo priekam,” saka līgatniete Irita Vempere un uzsver, ka viņai ikvieni svētki saistās ar rosību. Iritas vaļasprieks ir kūku cepšana, un, saprotams, svētkos tās gaida ne […]

Meksika - senu un mūsdienīgu tradīciju zeme

06:21
08.12.2025
56

Aivis Dombrovskis ir psihologs, psihoterapeits, viņa sirds pieder vienīgi Cēsīm, bet darba dzīve ir Rīgā un ārzemēs. Šoruden viņš bija Meksikā, piedalījās pasaules transpersonālās psiholoģijas un psihoterapijas konferencē “2025 XOLOTL”. Pasākuma norises laiks pielāgots meksikāņiem tik nozīmīgajām Mirušo dienas svinībām. Piepildīt sapņus – iepazīt Meksiku Kad ģeogrāfijas skolotāja Cēsu 1. vidusskolā rādīja filmu par Meksiku, […]

Sabiedrības līdzatbildības izjūta aug

06:06
07.12.2025
505
4

Iedzīvotāju ziņojumi par iespējamu vardarbību kļūst aizvien biežāki, netrūkst ne dzērājšoferu, ne pieaugošas agresijas izpausmju, kā arī aizvien vairāk ir telefonkrāpnieku upuru. Par raizēm un arī panākumiem darbā Policijas dienas, 5. decembra, priekšvakarā uz sarunu aicinājām Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes (VRP) Dienvidvidzemes iecirkņa priekšnieci Ingu Randari. -Kā jutāties, uzsākot dienestu policijā, un kā […]

Tautas balss

Klientus necenšas piesaistīt

15:11
13.12.2025
24
Lasītāja I. raksta:

“Cēsīs “Latvijas Pasta” nodaļa tagad atrodas tirdzniecības centrā “Solo”. Ieejot lielajā ēkā, grūti saprast, kur atrodas pasts. Ir gan izlikta plāksne ar norādi, bet to var arī nepamanīt. Informācijas statīvs novietots uz grīdas, savukārt košie un pamanāmie veikalu nosaukumi virs tirdzniecības telpu durvīm neapzināti liek starp tiem meklēt pasta nosaukumu. Cilvēks skatās un nesaprot, kur […]

Latvijas preces - dārgas

15:11
13.12.2025
21
Seniore M. raksta:

“Visur mudina pirkt Latvijas pārtikas preces. Bet, kad veikalā paskatās, cik tās maksā, tomēr jāizvēlas ievestie produkti. Ne­zinu, vai pie vietējās produkcijas augstajām cenām vainojami tirgotāji vai ražotāji, bet kaut kas tur nav kārtībā. Vēl arī jāsaka, ka ne vienmēr vietējā produkta garša ir labāka nekā importētajām precēm. Protams, tas ir gau­mes jautājums, bet man […]

Ko mainīs likuma maiņa

11:58
07.12.2025
36
1
Lasītāja A. raksta:

“Lasu, ka mājdzīvnieks, suns, kaķis vai cits, nedrīkstēs būt īpašums. Bet kāds tad tam būs statuss, un kuram būs jāuzņemas atbildība par dzīvnieka ēdināšanu, uzraudzību, apstākļiem, kādos tas tiek turēts? Ja tas nav mans īpašums, kādu atbildību no manis var prasīt? Šķiet, juridisko formulējumu maiņa radīs daudz neskaidrību, nesapratnes. Kas sunīti, kaķīti vai papagaili mīl, […]

Cik dārgas dāvanas nes Ziemassvētku vecītis

11:57
06.12.2025
40
1
Vecmāmiņa raksta:

“Gatavojamies Zie­mas­svētkiem. Bērni raksta vēstules vecītim, stāstot, ko vēlas saņemt dāvanās, taču viņu vēlmes kļūst aizvien lielākas. Cits prasa jaunāko aifonu, cits ceļojumu uz Amerikas Disnejlendu. Saprotu, ka laiks sarežģīts, skolā, īpaši lauku mācību iestādēs, kopā mācās turīgā zemnieka un trūcīgā rokpeļņa bērns. Viens uz svētkiem saņems slēpošanu Austrijā, otrs varbūt jaunu džemperīti. Kā sadzīvot? […]

Veidenbauma prēmijas tradīcija izgaist

09:49
01.12.2025
38
G.Z. raksta:

“Uz Cēsīm nebraucu, uzskatu, ka Liepā dibinātās prēmijas tradīcija ir mirusi, to apliecina arī tas, ka prēmiju saņēmušie vairs uz pasākumu neierodas (tā bija arī iepriekšējo reizi). Iespējams, mūsdienu organizatori neprot pildīt savu misiju. Protams, laiki mainās, varbūt arī tradīcijām jāmainās, bet ir jāpaskaidro un jāpastāsta tautai, ka tiek radīts kas jauns,” atsaucoties uz “Druvas” […]

Sludinājumi