Pieļauju, ka daudzi saņēmuši tālruņu zvanus, kas nav ne gaidīti, ne vēlami. Šeit nedomāju ne draugu, ne radu zvanus, bet gan neatlaidīgos zvanītājus no dažādām kompānijām, kas piedāvā visdažādākos pakalpojumus. Dažkārt neatliek nekas cits, kā ierakstīt telefonā šos zvanītājus ar nosaukumu “Necelt”.
Ja mēģinu atcerēties, vai kādu reizi no šiem zvanītājiem esmu saņēmusi vērtīgu un noderīgu informāciju, tad, šķiet, tā nav bijis ne reizi. Nav saprotami, kur dažādās kompānijas iegūst mūsu tālruņu numurus – zvana ne jau tikai no uzņēmumiem, ar kuriem bijusi kāda saistība, bet arī no tādiem, kuriem nu nekādi nevarētu būt mana tālruņa numurs.
Dažkārt šādi zvanītāji ir arī apbrīnojami neatlaidīgi – pavisam nesen no kādas mobilo sakaru pakalpojumu kompānijas saņēmu vairākus zvanus pēc kārtas no dažādiem numuriem, turklāt vēlākais zvans bija ap deviņiem vakarā.
Visnepatīkamākā saruna gan reiz bija ar kādu apdrošināšanas firmu, kas piedāvāja veselības un dzīvības apdrošināšanu. Sākumā saruna mani pat ieinteresēja. Taču tad pakalpojuma piedāvātāja sāka uzstājīgi baidīt ar dažādām slimībām, nelaimēm un briesmām, lai pamatotu apdrošināšanas nepieciešamību. Saruna kļuva ārkārtīgi nomācoša un piedāvājums – uzbāzīgs.
Šķiet, vēl nepatīkamāk par uzmācīgiem tālruņa zvaniem var būt pakalpojumu un preču piedāvātāji, kuri klauvē pie durvīm. Sen ko tādu nebiju piedzīvojusi, taču samērā nesen bija “uzlidojums” no mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējiem. Viena lieta ir pats piedāvājums. Taču traucējoši ir tas, ka mirklī, kad atklāti pasaki, ka pakalpojums neinteresē, pretī saņem garu skaidrojumu, kādēļ man tomēr vajadzētu ieklausīties.
Pilnībā saprotu, ka piedāvāt pa tālruni dažādus pakalpojumus, zvanītājiem ir maizes darbiņš. Tomēr visur un vienmēr var atrast līdzsvaru. Ja šādi zvani izraisa nepatiku un pamudina uz domu tālrunim vienkārši izslēgt skaņu, tad gribas teikt, ka kaut kas netiek darīts pareizi. Māra majore – Linē
Komentāri