Viesnīca “Tigra” Priekuļos pievienojusies starptautiskai viesnīcu ķēdei “Best Western”.
Parakstīts dalības līgums, iegūts kvalitātes novērtējums, turpmāk viesnīca sauksies “Best Western Hotel Tigra”. Viesnīcas pārdošanas un mārketinga vadītāja Andra Magone informē, ka galvenie ieguvumi, pievienojoties “Best Western”, ir pieeja globālajam tirgum, mārketinga aktivitāšu un resursu optimizēšana: “Pievienošanās “Best Western” veicinās mūsu viesnīcas pazīšanu ārvalstu viesu vidū, jo ar mārketinga aktivitātēm tiek aptvertas pat tādas vietas, kuras šobrīd dēvējam par eksotiskām, piemēram, Manila vai Taizeme. Esam pagodināti pārstāvēt “Best Western” Latvijā.”
“Tigra” jau sen meklējusi iespēju iesaistīties kādā vispasaules viesnīcu tīklā, līdz kādu dienu “Best Western” izteica šādu piedāvājumu. “Best Western” ir starptautiska viesnīcu ķēde, kas apvieno neatkarīgiem īpašniekiem piederošas viesnīcas. Tas nozīmē, ka arī “Tigra” nemaina īpašnieku, bet iekļaujas kopējā tīklā, kas aptver vairāk nekā 4100 viesnīcas 80 valstīs.
“Nosaukums “Best Western” nozīmē, ka visas šajā sistēmā esošās viesnīcas piedāvā vienādus starptautiskus kvalitātes un servisa standartus. Arī pie mums veica kvalitātes kontroli. Lielākā daļa no prasībām, lai mūs uzņemtu šajā ķēdē, jau bija īstenotas, atlika vien daži sīkumi. Pārbaudītāji pēc iepazīšanās ar mūsu viesnīcu apstiprināja, ka varam pārstāvēt “Best Western”. Tas gan nenozīmē, ka tagad varam gulēt uz lauriem. Turpmāk reizi gadā būs lielā oficiālā pārbaude, bet jebkurā laikā centrs var atsūtīt savu izlūku, kurš, neko neteikdams, vienkārši padzīvo mūsu viesnīcā un tad ziņo “Best Western” pārstāvjiem par pakalpojumu kvalitāti. Tas liek visu laiku būt līmenī,” stāsta A. Mago-ne.
Līdz ar “Tigru” starptautiskajā ķēdē uzņemta vēl viena Latvijas viesnīca – “Aparjods” Siguldā. Līdz šim Latvijā vairāk nekā desmit gadus darbojas šīs ķēdes viesnīca – “Best Western Hotel Māra” Rīgā. Trīs šādas viesnīcas darbojas Lietuvā un viena Igaunijā.
Pieaugot ārvalstu viesu skaitam, viesnīcu īpašniekiem ir svarīgi sadarboties ar globāliem un uzticamiem viesnīcu rezervēšanas portāliem. A. Magone stāsta, ka nelielai viesnīcai nav tik lielu resursu, lai iekļūtu šajās rezervācijas sistēmās, tāpēc pievienošanās “Best Western” zīmolam ir liels solis attīstībā. Caur šo pazīstamo zīmolu viesnīcas tiks reklamēta arī starptautiskajās tūrisma izstādēs.
“Best Western”, redzot tūristu arvien pieaugušo interesi par Baltijas valstīm, šim reģionam pievērš īpašu uzmanību, un Latvijā tiks atvērts arī šīs viesnīcu ķēdes birojs.
“Palielinoties informētībai par Baltijas valstu piedāvātajām tūrisma iespējām, servisu un transporta iespējām, pieaugs arī tūristu skaits. “Best Western” uzskata, ka tā biznesa modelis palīdz viesnīcu īpašniekiem Latvijā un Baltijā labāk piesaistīt ārvalstu tūristus, tajā pašā laikā saglabājot savu neatkarību, pieņemot ar attīstību saistītus lēmumus,” uzskata Maija Hijotileinena, “Best Western” pārdošanas vadītāja Somijā, Baltijas valstīs un Polijā .
Februārī viesnīcai “Tigra” vēl kāds priecīgs notikums, jo restorāna „Eifrata” šefpavārs Jānis Sproģis sekmīgi pārstāvējis Latviju starptautiskā pavāru konkursā „Baltijas kulinārijas zvaigzne”, kas notiks Sanktpēterburgā. Startējot nominācijā “Pārstāvētās valsts nacionālais ēdiens”, viņa gatavoto buljonu ar sakņaugu makaroniem, rupjmaizes – spinātu knēdeli un vēža astīšu želeju, pasniegtu ar auksti kūpināta zuša musu atzina par ceturto labāko un atzīmēja ar atzinības rakstu.
Komentāri