Ceturtdiena, 16. janvāris
Vārda dienas: Lidija, Lida

Par klientu ērtībām tiek domāts

Druva
00:00
01.03.2008
5

Uz jautājumiem, kas radušies “Latvenergo” klientiem, atbild AS “Sadales tīkls” valdes loceklis Ainārs Feldmanis.

– “Latvenergo” vienoto bojājumu pieteikšanas tālruni 80200404 ļoti grūti sazvanīt. Kādēļ nevarēja palikt tā, kā bija – katrā rajonā zvanīja dispečeram un ziņoja par bojājumu?

– Mums nav tādas struktūrvienības, kas spētu apkalpot visus zvanus, kad izveidojas ārkārtas situācija. To nevarējām nodrošināt tad, kad zvanīja rajonu dispečeriem, ne arī tagad, kad klientu zvanus saņem “Latvenergo kontaktu centrs”. Veco sistēmu nevarējām saglabāt, jo dispečeriem ikdienā ir citi darba pienākumi, lai krīzes situācijās varētu atbildēt uz klientu zvaniem, būtu nepieciešams piesaistīt papildu cilvēkus. Taču “Kontaktu centrā” nopietni domājam, kā jautājumu risināt, ir doma slēgt līgumu par pārplūdes zvaniem, lai atbildes saņemtu visi klienti mirklī, kad tas nepieciešams.

– Vai līdz ar vienotās klientu sistēmas izveidi nav radusies situācija, ka paiet ilgāks laiks no bojājuma pieteikšanas līdz novēršanai?

– Noteikti ne, taču atzīstu, ka šobrīd klientu centra darbinieces nevar pateikt, cik ilgā laikā bojājumu novērsīs, kā to agrāk darīja rajonu dispečeri. Viņas redz tikai faktu – ir vai nav bojājums novērsts.

– Arī informācijas tālruni 80200400 ir grūti sazvanīt. Kādēļ pastāv šādas problēmas?

– 2007.gadā uz informācijas tālruni piezvanīja 1,6 miljoni klientu, vidēji 140 tūkstoši mēnesī. Izrādās, 40 procenti zvanu ir par norēķiniem, dažādām kļūdām, neskaidrībām. Ja izdotos tās samazināt, izskaust kļūdas un mēnesī piezvanītu 90 tūkstoši klientu, nebūtu problēmu mūs sazvanīt.

– Viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem – elektroenerģijas apmaksas grāmatiņas pilnas, kur lai tiek pie jaunām? Iedzīvotāji sūdzas, ka izsūtītās kvītis pie viņiem nenonāk laikus.

– Mūsu uzdevums nodrošināt izsūtīšanu, cik ilgā laikā piegāde notiek, atkarīgs no “Latvijas Pasta”. Jaunā tipa norēķinu grāmatiņu vai kvīšu izsūtīšana ir automatizēta. Kā sistēma saņem 11. kvīti, tā automātiski klientam izsūta jaunās. Sistēma jauna, iespējamas kļūdas, kuras cenšamies pamanīt un labot. Tāpat klientam ir iespēja piezvanīt uz “Kontaktu centru” un palūgt, lai izsūta jaunas kvītis, var tās pasūtīt “Latvenergo” mājas lapā. Pastāv arī iespēja par elektrību norēķināties internetbankā un bankomātos.

– Kādas ir lielākās kļūdas, ko pieļauj iedzīvotāji ?

– Daudz un dažādi sīkumi, kas liekas nieks, bet datorizētā sistēmā tie kļūst par problēmu. Piemēram, neprecīzi nolasīti skaitītāju rādījumi. Ļoti bieži gadās, ka klientam beigušās kvītis, viņš tās aizņemas no kaimiņa, bet tur parādās cits klienta numurs, līdz ar to klients samaksājis par kaimiņu, bet mums paliek parādā.

Vēl kļūdas rodas, kad klients raksta savu klienta numuru – viņam liekas, ka tās nulles ir nevajadzīgas, bet sistēma līdz ar to viņu nepazīst. Tā jau varētu turpināt un tupināt, tādēļ aicinājums klientiem – uzmanīgi aizpildīt maksājumu dokumentus – pārliecināties, ka pareizi nolasīti rādījumi, precīzi uzrakstīts klienta numurs un arī rēķina numurs.

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Dzērbenē Pateicības svētki darītājiem

00:00
16.01.2025
34

“Cik paši darīsim, tik būs, jo kurš gan nāks un darīs,” saka dzērbenietis Guntars Skripko. Viņš ir viens no tiem, kuri saņēma pagasta tautas nama Pateicību par brīvprātīgo darbu. “Ikdienā tie, kuri nav bijuši saistīti ar pasākumu rīkošanu vai pils, estrādes, pagasta centra noformēšanu svētkos, neiedomājas, cik daudz darba ir jāiegulda, sākot no idejas, materiāliem […]

Jaunpiebalgas Kultūras centrā rosība ik vakaru

00:00
15.01.2025
83

“Lai gan varētu domāt, ka amatiermākslas kolektīvi pēc daudzajiem gadu mijas pasākumiem tagad kaut nedaudz atvelk elpu, tā nav. Katram savi mērķi, kurus grib sasniegt,” saka Jaunpiebalgas Kultūras centra vadītāja Egita Zariņa un uzsver, ka katru vakaru centrā kādam kolektīvam ir mēģinājums, tikšanās, lai apspriestu gaidāmos kultūras notikumus pagastā, novadā, Latvijā. Pagasta jauktais koris “Jaunpiebalga” […]

Skatītāji plūst uz “Straumi”

00:00
14.01.2025
151

Režisora Ginta Zilbaloža veidotās animācijas filmas “Straume” galvenais varonis kaķis vientuļnieks paceltu asti soļo pa pasaules nozīmīgāko kino festivālu sarkanajiem paklājiem un priecē ar aizvien jauniem panākumiem, balvām un atzinību Francijā, Kanādā, Meksikā, Austrālijā, Ķīnā, Polijā. “Straume” saņēmusi arī prestižo Ņujorkas kinokritiķu apvienības balvu kā gada labākā animācijas filma, un nu jau tās producents Matīss […]

Apciemo pagasta vientuļos seniorus

00:00
13.01.2025
51

Jau vairākus gadus Taurenes bērnudārza “Asniņš” bērni un vecāki    sadarbojas ar pagasta senioru klubu “Randiņš”. Jaunākā paaudze gatavo dāvanu pakas pagasta vientuļajiem senioriem, bet kluba biedri tās nogādā adresātiem. “Dāvanu kastē ir gan marinējumi, dažādi salāti no mājas krājumiem, gan pašu darinātas praktiskas lietas, veselīgi saldumi. Arī mēs vēl ko pieliekam klāt. Gandrīz katrā […]

“Rainis un Aspazija”, “Poruks” jau frontē, drīz sūtīs “Cēsis”

00:00
12.01.2025
78

Uzņēmuma “CATA” foajē izklāts paklājs, garāmgājēji noskatās, novērtē. Ne katrs saprot, ka tas ir 6×10 metru aizsargtīkls Ukrainas armijai. To sējušas cēsnieces. Todien, kad “Druva” apmeklēja aizsargtīklu darbnīcu, te strādāja septiņas sievietes. “Cik laika vajag, lai tādu sapītu, atkarīgs no brīvprātīgo skaita. Bija steidzams pasūtījums, tīklu vajadzēja pēc desmit dienām, mēs paguvām septiņās, nākamais tapa […]

Apbalvojumi liecina par paveikto

00:00
11.01.2025
91

Cēsu novadā drošību un sabiedrisko kārtību uzrauga Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Dienvidvidzemes iecirknis, tā pārziņā ir arī Madonas un Varakļānu novads. Aizvadītajā decembrī, atzīmējot Valsts policijas gadadienu, iecirkņa darbinieki saņēma apbalvojumus. Virsleitnantam Kal­vim Retko par priekšzī­mīgu dienesta pienākumu izpildi un sasniegtajiem augstajiem darba rezultātiem pirms termiņa piešķirta nākamā dienesta pakāpe “Kap­teinis”, Dienvidvidzemes iecirkņa priekšniece pulkvežleitnante Inga […]

Tautas balss

Ar kādu ātrumu brauc kravas mašīnas

11:35
15.01.2025
56
1
J. raksta:

“Lasu par traģisko avāriju uz Ventspils šosejas, kurā bojā gāja skolotāja un mirusi arī viena skolniece, bet vēl dažām meitenēm nopietni jāārstējas slimnīcā. Laikam jau vainīgais būs mikroautobusa šoferis, kurš veda dziedātājas, jo, kā stāsta mediji, busiņš bijis braukšanai pretējā joslā un satriecies ar kravas mašīnu. Bet gribu gan teikt vienu lietu, vai bija pareizi […]

Jālabo pārbrauktuve

11:35
15.01.2025
22
Lasītāja raksta:

“Tā arī mēs, liepēneši, nevaram sagaidīt, kad “Latvijas Dzelzceļš” salabos pārbrauktuvi. No un uz būvmateriālu rūpnīcu sezonas laikā brauc daudz kravas mašīnu, pa Cēsu-Valmieras ceļu bieži pārvietojas kokvedēji, pārbrauktuves segums kļūst aizvien sliktāks,” pau­da lasītāja.

Bedres tikai dažas, bet nepatīkamas

11:34
15.01.2025
18
Cēsnieks raksta:

“Cēsīs Birzes iela tiešām ir labi sakārtota, izdevīgi to izmantot, ja jāapbrauc pilsētas centrs. Tikai nelielajā vecā asfalta daļā laikā, kad kūst sniegs un līst, padziļinās bedres. Tās nav lielas, bet diezgan dziļas, automašīnai var pārsist riepu, īpaši braucot tumsā un lietū,” sacīja cēsnieks, aicinot ielas apsaimniekotājus bedres aizbērt.

Pirts – ikdienai, ne atpūtai

10:44
13.01.2025
29
5
Lasītāja V. raksta:

“Līgatnē nav skaidrības par pirti. Tā iedota nomā uzņēmējam, bet vai viņš nepaaugstinās maksu par pēršanos? Tā nu ir, ka mazajā pilsētiņā ir daudz mājokļu, kuros nav vannas istabas, pirts ir ikdie­nas nepieciešamība, ne atpū­-tas procedūra. Saprotams, ka viss kļūst dārgāks, taču mazgāšanās ir ikdienas nepieciešamība, tāpēc pašvaldībai ir jāpadomā, lai tā ir pieejama arī […]

Vajag arī rīta pusē

10:43
13.01.2025
28
I. no Raunas. raksta:

“Raunā pasta nodaļa tagad atrodas pagasta centrā. Ir ērti ieiet, nav jākāpj pa kāpnēm, kā bija pasta mājā.Taču pasta darba laiks gan ir neizprotams – darba dienās no plkst. 13.30 līdz 16.30. Laucinieki taču uz pagasta cen­tru brauc no rīta, ne pēcpus­dienā. Arī centrā dzī­vojošie seniori lietas kārto rī­ta pusē. Bet, ja cilvēks strādā, kad […]

Sludinājumi