„Man, godīgi sakot, bija diezgan liels šoks. Apvaicājos blakus esošajā frizētavā un man atbildēja, ka gandrīz jau trīs nedēļas salons esot aizklapēts. Jocīgi liekas, ka pēdējo reizi, iegādājoties solārija abonementu, ne jaunā solārija administratore, kas vēl tikai apguva pienākumus, ne kāds cits no salona darbiniekiem nebrīdināja par iespējamo solārija aizvēršanu un ātrāku kartes izlietošanu. Protams, pati tagad tikai varu nožēlot un teikt, ka biju lētticīga. Tas taču skaidrs, ka visi Cēsu saloni nav spējīgi piesaistīt sev pietiekamu skaitu klientu, lai tas būtu rentabli. Tie pilsētā ir saradušies kā sēnes pēc lietus. Man nepaveicās, jo „Pigma” ir vienkārši pazudusi un man par piemiņu makā stāv neizlietots sauļošanās abonements,” stāstīja apbēdinātā meitene.
Komentāri