Dalība “World Expo 2010” ļāvusi vēja tuneļu būvētājam “Aerodium” nodibināt jaunus biznesa kontaktus, intervijā telekompānijas LNT raidījumam “900 sekundes” sacīja “Aerodium” komunikāciju vadītājs Ansis Egle.
Dalība vispasaules izstādē “Aerodium” devusi pozitīvu efektu, arī valsts nokārtojusi savas saistības un samaksājusi par Latvijas paviljona izveidi un uzturēšanu. “Cits jautājums, cik ieguvuši citi Latvijas uzņēmumi,” sacīja Egle, norādot, ka daudzi nav izmantojuši iespēju iekļūt Ķīnas tirgū.
Kā pozitīvu piemēru viņš minēja saldumu ražotāju “Laima”, kam izdevās “World Expo” laikā pārliecināties par vietējo iedzīvotāju lielo interesi par Latvijas produkciju.
Patlaban pasaulē ir septiņi “Aerodium” būvēti tuneļi. Šajā tirgū darbojas 3-4 uzņēmumi, bet “Aerodium” pakalpojumi ir vispieprasītākie, stāstīja Egle.
Interese par “Aerodium” esot ļoti liela – tikko Egle saņēmis elektronisko vēstuli no Meksikas, kurā izteikta vēlme sadarboties, savukārt uzņēmuma vadītājs Ivars Beitāns ceļo pa pasauli, risinot lietišķas sarunas. Šodien Beitānam esot svarīga biznesa tikšanās Ziemeļamerikā – sekmīgu sarunu rezultātā varētu tikt īstenota sadarbība ar vadošu šovbiznesa spēlētāju. Savukārt pirmdien “Aerodium” valdes priekšsēdētājs dosies uz sarunām Dienvidamerikā.
Kā skaidroja Egle, “Aerodium” panākumi ir saistīti ar inovatīvu pieeju sniegtajiem pakalpojumiem. “Aerodium” pirmie demonstrēja vēja tuneli Olimpisko spēļu laikā, pirmie vispasaules izstādē nāca klajā ar jaunu konceptu. Uzņēmums turpina būt inovatīvs, piemēram, turpinās sadarbība ar Šaoliņas klostera mūkiem.
Kā ziņots, starptautiskā izstāde “World Expo 2010” norisinājās Šanhajā, Ķīnā, no 2010.gada 1.maija līdz 31.oktobrim. Tā ir pasaulē nozīmīgākā starptautiskā izstāde, kas vērsta uz valsts tēla veidošanu un popularizēšanu, tehnoloģiju un sasniegumu demonstrēšanu, eksportspējas veicināšanu.
NOZARE.LV
Komentāri