Vienas dienas laikā 1000 “Rimi” klientu izmantojuši iespēju iepirkties kolektīvās iepirkšanās portālos “CityLife.lv” un “Cherry.lv”, tā iegūstot papildu punktus “Mans Rimi” lojalitātes programmā, informēja iepirkšanās portālu pārstāve Ance Rancāne.
“Rimi” un kolektīvās iepirkšanās portālu sadarbība sākusies šonedēļ, sacīja Rancāne.
Iepērkoties minētajos kolektīvās iepirkšanās portālos, “Mans Rimi” kartes īpašniekiem ir iespēja 5% no pirkuma summas saņemt atpakaļ kā “Mans Rimi” naudas uzkrājumu savā klienta kartē, sacīja Rancāne. Lai iegūtu “Mans Rimi” naudu, pirkuma veikšanas brīdī jāievada “Mans Rimi” klienta kartes numurs tam paredzētajā laukā.
Ar uzkrāto “Mans Rimi” naudu pircēji var apmaksāt līdz pat 99% no pirkuma summas, iepērkoties kādā no “Rimi” veikaliem visā Latvijā.
Jau ziņots, ka šā gada maijā daļu apmaiņas darījuma rezultātā apvienojušies divi kolektīvās iepirkšanās portālu tirgus līderi “CityLife.lv” un “Cherry.lv”.
“CityLife.lv” pirmā darbības gada apgrozījums sasniedza vairāk nekā 1,4 miljonus latu. Gada laikā portālā nopirkti vairāk nekā 600 000 dažādu produktu un pakalpojumu.
Portāls izveidots 2010.gada novembrī, un līdz šim akciju rezultātā Latvijas iedzīvotājiem ietaupījis vairāk nekā divus miljonus latu. Portāls piesaistījis 170 000 reģistrēto lietotāju.
“Cherry media” Igaunijā darbojas ar zīmolu “Cherry.ee”, Latvijā – “Cherry.lv”, savukārt Lietuvā kā “Beta.lt” un “Grupinis.lt”. Kopš darbības sākšanas 2010.gada maijā “Cherry Media” izveidojusi sadarbību ar vairāk nekā 2300 preču un pakalpojumu piegādātājiem visās Baltijas valstīs, nodrošinot klientiem vairāk nekā 5500 dažādus piedāvājumus un pārdodot vairāk nekā miljonu kuponu.
NOZARE.LV
Komentāri