Valmieras pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā (APC) 2011.gadā dažādos jautājumos vērsušies vairāk nekā 10 000 iedzīvotāju – tas ir mazāk nekā pērn, kad APC vērsušies vairāk nekā 13 000 iedzīvotāju. Kā informēja Valmieras pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Tarbuna, vairums – 6882 iedzīvotāji – APC vērsušies personīgi, savukārt 3970 iedzīvotāji konsultāciju saņēmuši telefoniski vai elektroniski. Pērn iedzīvotāji vienlīdz aktīvi interesējušies par dažādiem ar sociālo jomu saistītiem jautājumiem – 1888 reizes – un dzīvesvietas deklarēšanas jautājumiem – 1972 reizes. Katrā no jomām tie ir aptuveni 18% gadījumu no kopējā apkalpoto apmeklētāju skaita. Tas skaidrojams ar joprojām sarežģīto ekonomisko situāciju – palielinājies iedzīvotāju skaits, kuri pašvaldībā vēršas pēc sociālās palīdzības, kādēļ nereti vienlaikus nākas sakārtot arī deklarēšanās lietas. Līdzīgi kā iepriekšējos gadus, bieži sniegtas uzziņas par pašvaldības struktūrvienību, iestāžu un kapitālsabiedrību vadītāju un darbinieku, kā arī valsts iestāžu kontaktinformāciju un darba laiku – šādi jautājumi reģistrēti 12% gadījumu. Tāpat iedzīvotāji interesējušies par jautājumiem, kas saistīti ar pašvaldības saimniecisko darbību, kā arī par bērnu reģistrāciju pirmsskolas izglītības iestādēs un 1.klasē. Valmieras pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrs izveidots 2007.gada pavasarī. Tas palīdz pašvaldības apmeklētājiem neskaidru jautājumu risināšanā, kā arī nepieciešamības gadījumā palīdz uzrakstīt un noformēt iesniegumus.
Komentāri