Tirdzniecības centra (TC) “Valleta” Valmierā kopējais apgrozījums pagājušajā gadā palielinājies par 11% salīdzinājumā ar 2009.gadu, informēja TC mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Krista Tuča.
Aizvadītajā gadā TC “Valleta” apmeklējums palielinājies par 16%, veikts par 12% vairāk pirkumu nekā 2009.gadā.
“Vidzemes reģiona iedzīvotāji vairāk sākuši analizēt ģimenes budžetu un tā vietā, lai dotos iepirkties uz galvaspilsētā esošajiem tirdzniecības centriem, izvēlas apmeklēt tirdzniecības centru “Valleta”, kas atrodas reģionā un piedāvā to pašu preču sortimentu kā Rīgā esošajos veikalos. Tādējādi Vidzemes reģiona iedzīvotāji ietaupa gan līdzekļus par degvielu, gan laiku, kas jāpavada ceļā uz Rīgu. Šo tendenci apliecina TC “Valleta” apmeklējuma pieaugums pērn par 16%,” skaidro TC “Valleta” direktore Sigita Švarca.
2010.gadā realizētas dažādas akcijas, lai Vidzemes reģiona iedzīvotājiem iepirkšanos padarītu interesantu, piemēram, stāstu konkurss “Mans sapņu ceļojums”, TC “Valleta” trīs gadu jubilejas modes šovs Signes Valteres vadībā un dziedātājas Aishas koncerts, dalība “Vidzemes uzņēmēju nakts” aktivitātēs, pērn ieviesta Klienta karte, kas garantē atlaides un īpašos piedāvājumus TC “Valleta” tirdzniecības vietās.
TC “Valleta” direktore akcentē, ka pozitīvo rādītāju pamatā ir arī mērķtiecīgs darbs, aizvien papildinot TC “Valleta” nomnieku sarakstu un piedāvājot vidzemniekiem plaša sortimenta preces un pakalpojumus reģionā. 2010.gadā TC kopumā atvērtas 18 jaunas tirdzniecības vietas.
LETA
Komentāri