Šī gada pirmajos divos mēnešos par 4% palielinājies tirdzniecības centra (TC) “Valleta” veikalu apgrozījums, informēja TC pārstāve Krista Tuča.
Kopējais apgrozījums janvārī un februārī pieaudzis par 4%, salīdzinot ar finanšu datiem par attiecīgo periodu pērn. Pirmie divi mēneši uzskatāmi par finansiāli veiksmīgiem, liecina TC sniegtā informācija.
Pirkumu skaits lielveikala tirdzniecības vietās janvārī un februārī vidēji palielinājies par 3%, un apmeklējums par 5,5%.
Analizējot TC “Valleta” tirdzniecības vietu finanšu rādītājus par šī gada pirmajiem diviem mēnešiem, vislielākais apgrozījuma pieaugums bijis skaistumkopšanas segmentā, taču ievērojams kāpums bijis arī aksesuāru, apģērbu un juvelieru segmentos.
Jau ziņots, ka šī gada janvārī reģionālā tirdzniecības centra (TC) “Valleta” Valmierā kopējais apgrozījums bija palielinājies par 1,8%, salīdzinot ar datiem gadu iepriekš. Vislielākais apgrozījuma pieaugums bija vērojams skaistumkopšanas jomā.
LETA
Komentāri