Valmieriešiem un pilsētas viesiem, kas izvēlas SIA “VTU Valmieras” taksometra pakalpojumus, par braucienu iespējams norēķināties ar īsziņu.
Uzņēmuma pārstāvji pauž, ka šāds pakalpojums ir ērts personām, kuras iecienījušas bezskaidras naudas norēķinus, kā arī ģimenēm, kuru atvases bieži izmanto taksometrus, jo jaunais pakalpojums ļauj kontrolēt izdevumus.
Lai lietotu jauno pakalpojumu, jāizveido konts sistēmā “Mobilly”. To var izdarīt, nosūtot īsziņu JAUNS uz numuru 1859. Atbildes īsziņā klients saņems paroli, ar ko varēs piekļūt savam “Mobilly” kontam. “Mobilly” konta numurs būs klienta mobilā telefona numurs.
Kontam iespējams pievienot savu Visa Electron, MasterCard un Maestro karti, lai tas tiktu papildināts automātiski, ja konta atlikums būs nepietiekams, nosūtot pieprasījuma īsziņu. “Mobilly” kontu var papildināt arī SWEDBANK mobilā bankā, SWEDBANK, NORDEA, LATVIJAS KRĀJBANKA, NORVIK UN SEB BANKA internetbankās, kā arī, iegādājoties priekšapmaksas kodu LVL 2,-, 5,-, 10,- vai 20,- apmērā “Narvesen” vai “Plus Punkts” tirdzniecības vietās.
Lai apmaksātu braucienu taksometrā, jāpapildina “Mobilly” konts un jānosūta īsziņa ar tekstu TX atstarpe SUMMA (maksa par braucienu) atstarpe ID (taksometra numurs, kas redzams automobilī ) uz 1859.Īsziņas piemērs, TX 4.56 VT001. Ja maksājums būs veiksmīgs, tad nepilnas minūtes laikā apstiprinājumu saņems gan klients, gan taksometra vadītājs. Pakalpojumam nav papildus maksas, klients samaksās tieši tādu summu, kādu rādīs skaitītājs.
Jāpiebilst, ka “VTU Valmiera” ir vienīgais uzņēmums Valmierā, kas piedāvā iespēju par taksometra pakalpojumiem norēķināties ar īsziņu. Šādu pakalpojumu līdz šim piedāvājušas vairākas kompānijas Rīgā. Papildus informācija www.mobilly.lv.
Inese Kazuša
Komentāri