Vidzemes plānošanas reģiona konkursā Vidzemes reģiona logo izstrādei saņemti 50 dažādi logo varianti, informēja plānošanas reģionā.
Darbus iesnieguši vairāk nekā 20 autori – gan profesionālas aģentūras, gan mākslinieki, gan studenti un vienkārši Vidzemes iedzīvotāji.
Izvērtējot visus pieteikumus, logo vērtēšanas komisija izvēlējās septiņus darbus, kuri salīdzinoši labāk atbilst gan Vidzemes plānošanas reģionam kā iestādei, gan kā ģeogrāfiskai vietai. Lai noskaidrotu labāko no komisijas izvirzītajiem logo, otrajā konkursa kārtā visi interesenti ir aicināti nobalsot par sev tīkamāko variantu Vidzemes plānošanas reģiona mājas lapā “www.vidzeme.lv” līdz 2.martam.
Jau ziņots, ka konkursa mērķis ir izstrādāt Vidzemes plānošanas reģiona un tās teritorijas logo, lai veicinātu Vidzemes atpazīstamību un vienotu vizuālo tēlu. Vidzemes reģiona logo tiks izmantots dažādos Vidzemes reģiona informatīvajos un prezentācijas materiālos, un tam jāveicina Vidzemes reģiona kā inovatīva un uz attīstību vērsta reģiona atpazīstamība.
Logo jāizstrādā, balstoties uz Vidzemes jaunizveidoto saukli “Ceļš ved augšup”. Konkursā var piedalīties ikviena juridiska vai fiziska persona ar ne vairāk kā trīs logo skiču darbiem, taču katrs piedāvājums jānoformē un jāiesniedz atsevišķi.
Labākā logo autoram tiks piešķirta naudas balva 200 latu apmērā.
LETA
Komentāri