AS “Cēsu alus” jūlijā par 55% palielinājis alus pārdošanas apjomus salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo mēnesi, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Kopumā “Cēsu alus” jūlijā realizējis par 47% vairāk atspirdzinošos dzērienu produkcijas nekā pirms gada, savukārt vislielāko pieaugumu uzņēmums panācis alus segmentā, palielinot alus pārdošanas apjomus par 55% salīdzinājumā ar 2009.gada jūliju.
Alus segmentā labākos panākumus sasniedzis uzņēmuma galvenais produkts “Cēsu Premium”, kurš pārspējis aizvadītā gada rezultātus par 70%. Jūlijā turpinājis augt arī alus patēriņš skārdeņu iepakojumā – realizēts par 8% vairāk nekā jūnijā un par 67% vairāk nekā pērn.
Pateicoties karstajam laikam un vairākiem labi apmeklētiem mūzikas festivāliem, kā arī veiksmīgam jaunajam produktam “Cēsu Nefiltrētais alus”, arī tirdzniecībā bāros un restorānos alus realizācija sasniegusi 39% pieaugumu pret iepriekšējo gadu.
Vairāk nekā divas reizes palielinājies uzņēmuma realizētais bezalkoholisko dzērienu apjoms. “Ulmaņlaiku kvasa” realizācija palielinājusies divas reizes, bet “Klasiskā limonāde” tika pārdota par 40% vairāk nekā pagājušā gada jūlijā.
“Karstuma rekordi Latvijā jūlijā rezultējušies absolūtos rekordos slāpes veldzējošo dzērienu – alus un bezalkoholisko dzērienu segmentos. Esam gandarīti ar ražošanas un loģistikas departamentu veikumu, jo produkcijas apjomus uzņēmums spēja nodrošināt kvalitatīvi – bez nozīmīgiem produktu iztrūkumiem un ar savlaicīgām piegādēm visā Latvijā,” norāda “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Oój”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
Pērn “Cēsu alus” realizējis 59 miljonus litru dzērienu, noslēdzot 2009.gadu ar 135 000 latu tīrās peļņas rādītāju un saglabājot 2008.gadā sasniegto apgrozījumu – 27 miljonus latu, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.
NOZARE.LV
Komentāri