Atpūtas kompleksā “Raganas ķēķis”, kas atrodas Rīgas-Valmieras šosejas malā, Limbažu un Turaidas ceļu krustojumā, nākamajā gadā tiks atvērta viesnīca, aģentūrai LETA pastāstīja kompleksa saimnieks Ivars Grants.
Viesnīca, kurā būs 25 numuriņi, kā arī divas zāles mūzikas un teātra pasākumiem, piebūvēta jau esošajām atpūtas kompleksa telpām. Ēka jau ir uzcelta, palikuši tikai iekšdarbi, kas nākamā gada pavasarī varētu tikt pabeigti.
Kompleksa kopējā platība būs 2500 kvadrātmetru. Nākotnē iecerēts izveidot arī SPA kompleksu, projekts ēkai jau ir, bet finansējums pagaidām nav pieejams, tādēļ šī iecere vēl gaida savu realizāciju.
Papildus būvniecības darbiem Grants papildinājis arī “Raganas ķēķa” piedāvājumu klāstu. Pagājušajā nedēļā Sanktpēterburgā apmēram 30 cilvēkiem prezentēta “Gardēžu maģiskā tūre”, kas izstrādāta pavisam nesen.
“Šajā tūrē ir iekļauta ēdināšana un ekskursijas pa apkārtni. Sigulda, Cēsis, Mazsalaca, Salacgrīva ar nēģu audzētavu, Straupe ar pazemes ezeriem un “Raganas ķēķis” ar latviešu nacionālo virtuvi. Rādām populārāko, kas katrā pilsētā ir,” stāsta Grants.
Tikšanās laikā Sanktpēterburgā tūrisma firmu pārstāvjiem un vietējiem žurnālistiem prezentēti arī latviešu ēdieni Ziemassvētku laikā. Tāpat tiks stāstīts par kompleksu “Raganas ķēķis” un iespējām, ko tas nākotnē piedāvās.
“Cilvēki, ar kuriem tikāmies Sanktpēterburgā, bija ieinteresēti mūsu piedāvājumā. Apmainījāmies ar kontaktiem, daži atzina, ka bijuši jau pie mums ciemos un kompleksā paticis,” par vizītes lietderību stāsta kompleksa saimnieks.
Uzņēmums dibināts 2002.gadā, un jau 2003.gadā sākusies sadarbība ar tūrisma gidiem. Vislielākā sadarbība notiek ar pārstāvjiem no Krievijas. “Šī sadarbība aizsākās jau pirms vairākiem gadiem. Viņi ir atsaucīgi, un sadarbībai ir liels potenciāls. Esam braukuši uz Maskavu, piedalījušies dažādos tirgos un vēstniecības organizētos pasākumos. Šādu sadarbību nevar radīt vienā dienā. Daudz līdzekļu ir ieguldīts mārketingā, veidojot bukletus un filmiņas par kompleksu,” stāsta Grants.
Kompleksa saimnieks atzīst, ka vairākus gadus īstenotā stratēģija ir atmaksājusies, jo klientus piesaista atpūtas kompleksa izskats un viņi kopā ar fotogrāfijām uz māju aizved netiešo reklāmu, kas arī citus pamudina kompleksu apmeklēt. Tikai ar ēšanu vai viesnīcas pakalpojumiem tūristus nevar piesaistīt, secinājis Grants.
LETA
Komentāri