
Uz otro Cēsu biznesa “Meet-up” vakaru pulcējās novada uzņēmēji. Tradīcija tika iedibināta jūlijā, kad notika pirmā šāda uzņēmēju tikšanās, kurā piedalīties bija aicināti jebkurā jomā strādājošie.
Debija bija sekmīga, atsauksmes saņemtas labas, un to vislabāk apliecināja lielais dalībnieku skaits vakar. Bija pieteikušies 70 interesenti. Ne tikai no Cēsu novada, arī Raunas, Līgatnes, Valmieras.
Pasākuma galvenā rīkotāja, Cēsu novada pašvaldības uzņēmējdarbības attīstības projektu vadītāja Natālija Juškova stāsta, ka šādas tikšanās plānotas reizi ceturksnī, katrā gadalaikā pa vienai: “Tāda bija arī uzņēmēju vēlme. Teorētiski šai vajadzēja būt oktobrī, taču tad Cēsīs ieplānotas dažādas citas plašāka mēroga konferences, tāpēc mūsu izvēle bija septembris. Pēc pirmās tikšanās saņēmu tikai atzinīgu vērtējumu, ļoti ceru, ka pēc šī pasākuma būs tāpat.”
Jau ierasti, iesākumā uz ekrāna tika demonstrēti uzņēmumu logo un uzņēmuma pārstāvjiem bija iespēja īsi pastāstīt par sevi.
Cēsu novada domes priekšsēdētājs Jānis Rozenbergs informēja par aktualitātēm valstī un novadā. Viņš īsumā ieskicēja notiekošo valsts budžeta veidošanā, administratīvi teritoriālajā reformā, izglītības sistēmas reformā un finanšu jomā saistībā ar “Moneyval” ziņojumu. Informēja arī par gaidāmajām aktualitātēm novadā, norādot, ka pašvaldības nākamā gada budžeta prioritātes būs Eiropas Savienības finansēto projektu virzība, kā arī ielu un ietvju infrastruktūras uzlabošana.
Lektori runāja par konkrētu tēmu – satura mārketingu. N. Juškova izklāstīja, kas ir satura mārketings, akcentējot, ka tas ir magnēts, nevis rupors. Par fotogrāfiju kā satura mārketinga neatņemamu sastāvdaļu stāstīja “ONTO Reklāma” radošais direktors Lauris Mihailovs, bet uzņēmuma “Kebbe IT” vadītājs Edgars Kebbe palīdzēja rast atbildes uz jautājumu – vai vērts pieņemt darbā satura mārketinga speciālistu?
Pasākums noslēdzās ar tīklošanos, kas nozīmē fizisku un virtuālu kontaktu dibināšanu un uzturēšanu.
“Manuprāt, arvien vairāk atgriežamies pie atziņas, ka svarīgi tikties klātienē. Tāpēc arī turpmāk būs šī tīklošanās sadaļa, jo tā ir lieliska iespēja nodibināt kontaktus. Var jau sazināties ar e-pastiem, zvaniem, bet, ja satiec cilvēku aci pret aci, izrunājies, tu labi zini, kurš ir tavs sadarbības partneris. Tas ir daudz personiskāk, tas vairo uzticēšanos,” teica N. Juškova.
Tikšanās notika Raiņa ielā 27, kur Cēsu Mākslas festivāla ietvaros bija atvērts Laikmetīgās mākslas centrs. N. Juškova skaidro, ka ir vēlme, lai šādas tikšanās notiek ne tikai pašvaldības telpās, bet arī pie uzņēmējiem: “Vairāki uzrunātie to novērtēja atzinīgi, vien atzīstot, ka viņiem neesot tādu iespēju. Telpas pieder uzņēmumam “Sinhro-C”, kas atvēlēja tās pasākuma rīkošanai. Domāju, arī uzņēmējiem interesanti pabūt dažādās vietās. Te var vilkt paralēles ar tikšanās tēmu – saturs, tas nav tikai tas, ko stāstām, bet arī tas, ko redzam, dzirdam un sajūtam.”
Nākamais Cēsu biznesa “Meet-up” ieplānots janvārī.