Ziņas

Redzeslokā

Kāpēc internetā par biļeti jāpiemaksā

Cēsīs, Vidzemes koncertzālē, atvērtā biļešu kase nereti ir tik pieprasīta, ka veidojas rinda. Tas novērojams pirms lielākiem sarīkojumiem, kad skatītāji ar jau nopirktām biļetēm ierodas uz koncertu vai izrādi, bet izmanto iespēju iegādāties biļetes uz citiem kultūras dzīves notikumiem ne tikai Cēsīs, arī teātros un koncertnamos citās pilsētās.

“Druvas” lasītāja Aija Vītoliņa jautā, kāpēc kultūras iestāžu kasēs var nopirkt biļetes par rīkotāja nosaukto cenu, bet virtuālās vides kasēs, izmantojot virtuāla “kasiera” starpniecību, katram pirkumam tiek piemērota papildu maksa. Turklāt tā nav maza, ieeja uz koncertu vai izrādi kļūst dārgāka. Nav brīnums, ka daļa cēsnieku, kuriem ir visas iespējas biļeti izdrukāt pašam, tomēr ar bankas karti dodas uz kasi Raunas ielā 12, lai tiktu pie biļetes bez uzcenojuma.

Latvijā vērojamos biļešu izplatīšanas veidus “Druva” aicināja komentēt SIA “Vidzemes koncertzāle “Cēsis”” sabiedrisko attiecību vadītājai Egitai Saļņi­kovai. Viņa paskaidroja: “Kon­certzālē izvietotā kase biļešu pārdošanā strādā, nepiemērojot nekādus uzcenojumus. Pie mums kasiere apkalpo divas kases – “Biļešu paradīzes” un “Biļešu servisa”. Mums, SIA “Vidzemes koncertzāle”, nav nekāda uzcenojuma par šo pakalpojumu, ko sniedzam.

Ja cilvēki biļetes grib iegādāties ar interneta starpniecību, tad uzņēmumi, kuri izveidojuši biļešu saņemšanas sistēmu, noteikuši savu pakalpojuma maksu. Tas nozīmē, ka “Biļešu servisa” un “Biļešu paradīze” par preču izplatīšanu – šajā gadījumā tās ir biļetes – noteikuši pakalpojuma maksu.

Par iepirkšanos virtuālā vidē jāpiemaksā, vai arī jātērē zināms laiks un nauda, dodoties ārpus mājas uz tuvāko reālo kasi Cēsīs, Valmierā, Rīgā vai citur.”

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *