Ziņas

Redzeslokā

Ērtāka saziņa ar pašvaldību

Cēsu novada pašvaldība iedzīvotāju ērtībām izveidojusi četru ciparu tālruņa numuru 8911 un mobilo aplikāciju “Cēsis 8911”, lai cēsnieki varētu operatīvi paziņot par nebūšanām novadā.

Pašvaldības Komunikācijas nodaļas vadītājs Kārlis Pots pastāstīja, ka numurs un aplikācija domāti operatīviem, saimnieciskiem jautājumiem: “Ja iedzīvotājiem ir situācija, kuras risināšanai vajadzīga tūlītēja pašvaldības iesaiste, atliek sastādīt šo četru ciparu numuru, kas darbojas diennakts režīmā, un zvanītājs tiks savienots ar pašvaldības policijas dežurantu. Saņemtais ziņojums tiks nodots atbildīgajam dienestam, vai arī pašvaldības policija radīs risinājumu. Var arī nodot vēsti, izmantojot mobilo aplikāciju. Pieļaujam, ka primāri iedzīvotāji informēs par komunālajiem jautājumiem, jo tie iedzīvotājus satrauc visvairāk.”

Aplikācija “Cēsis 8911” ir kā platforma ikdienas saskarsmei par notiekošo pašvaldībā. Lai to lietotu, aplikāciju nepieciešams lejupielādēt mobilajā viedtālrunī.

K. Pots norāda, ka katrs var izvēlēties piemērotāko saziņas veidu – zvanīt vai ziņojumu nodot ar aplikācijas palīdzību: “Līdz šim cilvēki sūtīja ziņas feisbukā vai pašvaldības mājas lapā, sadaļā “Pieteikt problēmu novadā”. Tas nebija tik ērti, domājam, ka aplikācija ir ļoti ērta lietošanai. Iedzīvotājs var iesniegt ziņojumu pašvaldībai par pamanīto problēmu, ja vēlas, pievienot arī fotogrāfiju. Pašvaldība pēc problēmas novēršanas iedzīvotājam var nosūtīt atbildi, ka darbs paveikts, pat ar pievienotu fotogrāfiju, kas to apliecina.”

K. Pots norāda, ka aplikācija var lieliski kalpot arī tam, lai paš­valdība nepieciešamības gadījumā operatīvi izsūtītu iedzīvotājiem paziņojumus un brīdinājumus. “Piemēram, saņemam informāciju no “Latvijas Valsts ceļiem” par bīstamu ceļu stāvokli mūsu pusē, varam iedzīvotājiem par to paziņot. Šādi varam nodot arī citas svarīgas, operatīvas ziņas,” norāda K. Pots.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *